Els nens i nenes de primer juntament amb la resta del cicle, vam anar a veure l'espectacle en el qual li tallaven una cama a la Vella Quaresma de Reus. L'acte es va dur a terme a les Peixateries Velles, acompanyat de música i festa. Va estar molt entretingut i s'ho van passar d'allò més bé!

El darrer 23 d'abril vam celebrar Sant Jordi a l'escola. Alumnat, mestres i families van gaudir d'una gran representació teatral de la llegenda de Sant Jordi i el drac durant la tarda. A més a més, també es va fer entrega dels premis als guanyadors de les redaccions sobre quin super poder els hi agradaria tenir als nens i nenes de l'escola. Aquí tenim una fotografia de la guanyadora de 1r A (Marua A.), recollint el seu premi amb molt d'entusiasme.

A educació física hem jugat a Tigres i Goril·les. Voleu veure el nostre vídeo? Feu clic aquí!