A principi de curs la nostra escola va fer 40 anys i els nens i les nenes de segon hem realitzat diferents activitats per conèixer-la millor:

- Hem fet un escrit titulat: Què m'agrada de la meva escola? Alguns d'aquests escrits formen part d'un mural sobre el 40è aniversari.

- L'hem dibuixada.

- Hem conegut la seva història.

- Hem fet el logo amb plastilina.

- Hem mesurat la pista de futbol amb diferents unitats de mesura (metres, centímetres, passes i peus).

- Hem situat en un plànol les classes i els diferents espais de la primera i segona planta.

- Hem observat i buscat informació sobre els arbres del pati: mèlies, moreres i pollancres.

- Hem construït un penell  i hem anat al pati a descobrir quin vent bufava en aquell moment. Amb l'ajuda d'una brúixola hem posat "la rosa dels vents" que hem fet en direcció nord i... bufava el mestral!

Avui els nens i les nenes de segon curs de cicle inicial, hem començat a treballar l'últim tema del llibre de castellà i tractava sobre les vacances d'estiu.

Hem aprofitat per treballar l'expressió oral, observant la primera plana del tema on sortien diferents imatges d'activitats estiuenques (com anar a la platja, jugar amb el patinet, fer excursions al bosc, etc).

Els alumnes han estat molt participatius i a més a més respectaven el torn de paraula aixecant la mà per parlar.

Per tal de motivar-los més jo els hi anava fent diverses preguntes sobre les imatges i també perquè expliquessin que feien ells a l'estiu.

A la classe de 2n B tenim una llibreta molt especial: la dels petits escriptors.

Cada dia un de nosaltres la pren a casa. Escrivim una història i fem un dibuix. L'endemà llegim el nostre escrit a classe, davant dels companys.

Tots ens escolten amb molta atenció i ens aplaudeixen. Després, entre tots, comentem l'escrit: si hem fet servir la imaginació, si està ben fet, si ens agrada, si s'entén, si ens hem equivocat en alguna paraula... i ens posen un gomet de "m'agrada". I... a esperar  que ens torni a tocar!

Els alumnes de 2n de primària, en Medi Natural, estudien les característiques dels animals segons com s'alimenten, respiren i es reprodueixen.