A les classes de 4t hem treballat el concepte de circuit des de diverses vessants.

Primerament s’ha presentat el material per veure quin és el més adient per les diferents habilitats motrius i seguidament ens hem posat mans a l'obra per vivenciar les possibles combinacions per treballar les habilitats motrius.

Després d’algunes sessions més dirigides hem passat a treballar la imaginació, l’organització i el treball en equip. Ells mateixos han triat el material, la seva disposició a l’espai, el seu recorregut i el seu equip de treball.

Una vegada confeccionat el seu propi circuit i l’han vivenciat i  s’ha acordat que un representant de cada grup explicarà als altres equips el recorregut del circuit i les capacitats treballades.

Quan tots els representants han explicat a la resta de la classe les seves propostes, han convidat a un equip a gaudir del seu circuit, fent intercanvis perquè tothom pugui provar tots els circuits.

Les sessions següents han anat enfocades a l’explicació, demostració i seguiment del circuit, pels alumnes de C.I. El repte dels alumnes de 4t era que els seus companys de 2n entenguessin i poguessin fer els circuits que havien preparat, llavors han anat a fer la proposta i els han convidat a participar.

El resultat va ser fantàstic, van fer una feina molt ben feta i van comprovar que els petits gaudien de les sessions.

Van treballar molt i molt units, en equip, sent conscients de la seva responsabilitat amb els seus companys, guiant-los i ajudant-los en tot moment.

Felicitats nois i noies de 4t.

Natalia León.

Mestra Ed.Física.