El passat 10 de maig els nostres alumnes de quart van tenir el priviliegi de gaudir en exclusiva d'una actuació del FESTIVAL TRAPEZI, de la companyia DIÒPTRIES. Després d'una intensa marxa per poder arribar a les 9:30h al Jardí de la Palma, cosa que vam aconseguir!

Els nostres nens i nenes es van divertir moltíssim durant l'espectacle, que barrejava el teatre gestual, la interpretació d'instruments en directe i les acrobàcies de diferents tipus.

Per si tot això no fos prou... ens van venir a fer una entrevista TV3 i van sortir per la tele alguns alumnes de quart.

Ens va agradar moltíssim i esperem tornar!

Descarregar aquest arxiu (trapezi 1.jpg)trapezi 1.jpg 5009 kB
Descarregar aquest arxiu (Trapezi 2.jpg)Trapezi 2.jpg 5275 kB
Descarregar aquest arxiu (TRAPEZI 3.jpg)TRAPEZI 3.jpg 4424 kB

El dimecres 15 de maig vam fer la sortida de final de curs. Vam veure l'Hospìtal Medieval, que dona nom a la població i el Molí d'Oli de Vandellós, on ens van explicar l'evolució de recollida i producció de l'oli al llarg del anys.

Per finalitzar vam anar a dinar al costat de la platja i vam gaudir d'una bona estona de joc amb un parc infantil vora el mar.

Descarregar aquest arxiu (foto 1.jpg)foto 1.jpg 178 kB
Descarregar aquest arxiu (foto 2.jpg)foto 2.jpg 170 kB

Els alumnes de 4t A van cantar la Nadala a la televisió de Reus.

Els hi va agradar moltíssim i ho van fer genial!

Aquí teniu l'enllaç per poder veure'ls!

Tot just al arribar de les vacances de Setmana Santa, vam iniciar el tercer trimestre amb una diada molt especial per tots nosaltres, parlem de la festivitat de Sant Jordi.

Entre d'altres activitats preparades per l'escola, estava la representació de Sant Jordi, que aquest curs la van representar l'alumnat de quart de primària. Després de molts, molts i molts dies d'assajos, va arribar el gran dia, de nervis i il·lusió. Les mestres de quart estaven una mica angoixades, perquè clar... amb les vacances pel mig, no s'havia pogut assajar l'obra durant 10 dies. Però com que els  nostres alumnes són uns cracks, ho van fer de pel·lícula i no només això, s'ho van passar d'allò més bé!

Al finalitzar la representació encara no s'havien acabat els nervis, ja que faltava donar a conèixer els guanyadors/es del concurs literari promogut per l'AMPA, i que aquest curs va promoure la imaginació dels nens, amb el titol: "QUIN SÚPER PODER T'AGRADARIA TENIR?" Com sempre els nostres nens i nenes ens ho van ficar molt díficil, tant als mestres com a l'AMPA, perquè ho van fer tant tant bé, que va costar molt decidir els guanyadors.

Volem felicitar a l'AMPA, per l'esforç i implicació, en el concurs literaria, la paradeta de llibres i pel detall al professorat. MOLTES GRÀCIES!

Els alumnes de 4t, van realitzar una sortida al Centre Cívic Mas Abelló, just abans de les vacances de Nadal.

L’objectiu principal de l’activitat era que coneguessin el Centre Cívic i les activitats que s’adrecen tant als nens, com a les famílies.

Primerament se’ls va fer una explicació amb imatges d’arxiu  dels orígens del Mas Abelló i la seva posterior rehabilitació per adequar-ho a la seva utilitat actual.

Posteriorment l’alumnat va fer un taller d’atrapasomnis, on van demostrar les seves habilitats i creativitat, i també un escrit i/o dibuix del que més els hi havia agradat de la visita.

Els nens i les nenes van gaudir molt de l’activitat i esperem que facin servei de l’oferta educativa que ofereix el Centre Cívic.

Descarregar aquest arxiu (4t A.jpg)4t A.jpg 2308 kB
Descarregar aquest arxiu (4t C.jpg)4t C.jpg 99 kB