Tot just al arribar de les vacances de Setmana Santa, vam iniciar el tercer trimestre amb una diada molt especial per tots nosaltres, parlem de la festivitat de Sant Jordi.

Entre d'altres activitats preparades per l'escola, estava la representació de Sant Jordi, que aquest curs la van representar l'alumnat de quart de primària. Després de molts, molts i molts dies d'assajos, va arribar el gran dia, de nervis i il·lusió. Les mestres de quart estaven una mica angoixades, perquè clar... amb les vacances pel mig, no s'havia pogut assajar l'obra durant 10 dies. Però com que els  nostres alumnes són uns cracks, ho van fer de pel·lícula i no només això, s'ho van passar d'allò més bé!

Al finalitzar la representació encara no s'havien acabat els nervis, ja que faltava donar a conèixer els guanyadors/es del concurs literari promogut per l'AMPA, i que aquest curs va promoure la imaginació dels nens, amb el titol: "QUIN SÚPER PODER T'AGRADARIA TENIR?" Com sempre els nostres nens i nenes ens ho van ficar molt díficil, tant als mestres com a l'AMPA, perquè ho van fer tant tant bé, que va costar molt decidir els guanyadors.

Volem felicitar a l'AMPA, per l'esforç i implicació, en el concurs literaria, la paradeta de llibres i pel detall al professorat. MOLTES GRÀCIES!

Els alumnes de 4t A van cantar la Nadala a la televisió de Reus.

Els hi va agradar moltíssim i ho van fer genial!

Aquí teniu l'enllaç per poder veure'ls!

Els nens de 4t de primària de l'escola Eduard Toda i Güell han fet un taller d'astronomia a l'aula.

Ha sigut una activitat molt divertida i han après molt.

Els alumnes de 4t, van realitzar una sortida al Centre Cívic Mas Abelló, just abans de les vacances de Nadal.

L’objectiu principal de l’activitat era que coneguessin el Centre Cívic i les activitats que s’adrecen tant als nens, com a les famílies.

Primerament se’ls va fer una explicació amb imatges d’arxiu  dels orígens del Mas Abelló i la seva posterior rehabilitació per adequar-ho a la seva utilitat actual.

Posteriorment l’alumnat va fer un taller d’atrapasomnis, on van demostrar les seves habilitats i creativitat, i també un escrit i/o dibuix del que més els hi havia agradat de la visita.

Els nens i les nenes van gaudir molt de l’activitat i esperem que facin servei de l’oferta educativa que ofereix el Centre Cívic.

Adjunts:
AdjuntDescripcióMida (Kb)
Descarregar aquest arxiu (4t A.jpg)4t A.jpg 2308 kB
Descarregar aquest arxiu (4t C.jpg)4t C.jpg 99 kB
Descarregar aquest arxiu (4tB.jpeg)4tB.jpeg 196 kB

Hem llegit el segon volum de les aventures de Peret Ganxet "Dos millor que un" i ens han tornat a visitar l'il·lustrador Marc Díez i una de les escriptores, Carme Bigorra, que va treballar a la nostra escola. L'altra escriptora, la Maria Josep Salvadó, no pot venir perquè encara imparteix classes.

Ens van explicar com van sorgir les idees i les il·lustracions, ens van ensenyar fotografies dels edificis, monuments, i espais que apareixen al llibre, i vam poder preguntar tot allò que volíem saber sobre com es va crear.

Ara a esperar que surti el tercer volum, que ens han dit que ja el tenen al forn!!!!