Els alumnes de 4t A van cantar la Nadala a la televisió de Reus.

Els hi va agradar moltíssim i ho van fer genial!

Aquí teniu l'enllaç per poder veure'ls!

Els alumnes de 4t, van realitzar una sortida al Centre Cívic Mas Abelló, just abans de les vacances de Nadal.

L’objectiu principal de l’activitat era que coneguessin el Centre Cívic i les activitats que s’adrecen tant als nens, com a les famílies.

Primerament se’ls va fer una explicació amb imatges d’arxiu  dels orígens del Mas Abelló i la seva posterior rehabilitació per adequar-ho a la seva utilitat actual.

Posteriorment l’alumnat va fer un taller d’atrapasomnis, on van demostrar les seves habilitats i creativitat, i també un escrit i/o dibuix del que més els hi havia agradat de la visita.

Els nens i les nenes van gaudir molt de l’activitat i esperem que facin servei de l’oferta educativa que ofereix el Centre Cívic.

Adjunts:
AdjuntDescripcióMida (Kb)
Descarregar aquest arxiu (4t A.jpg)4t A.jpg 2308 kB
Descarregar aquest arxiu (4t C.jpg)4t C.jpg 99 kB
Descarregar aquest arxiu (4tB.jpeg)4tB.jpeg 196 kB

Hem llegit el segon volum de les aventures de Peret Ganxet "Dos millor que un" i ens han tornat a visitar l'il·lustrador Marc Díez i una de les escriptores, Carme Bigorra, que va treballar a la nostra escola. L'altra escriptora, la Maria Josep Salvadó, no pot venir perquè encara imparteix classes.

Ens van explicar com van sorgir les idees i les il·lustracions, ens van ensenyar fotografies dels edificis, monuments, i espais que apareixen al llibre, i vam poder preguntar tot allò que volíem saber sobre com es va crear.

Ara a esperar que surti el tercer volum, que ens han dit que ja el tenen al forn!!!!

Els nens de 4t de primària de l'escola Eduard Toda i Güell han fet un taller d'astronomia a l'aula.

Ha sigut una activitat molt divertida i han après molt.

Els nens i les nenes de 4t vam anar a visitar el parc de bombers, com és molt a prop ho vam fer a peu.

Quan érem a prop del parc de bombers vam esmorzar, i de sobte va sortir el Mario, el nostre professor de la tarda. Ens vam fer una foto amb ell i quan vam acabar d'esmorzar vam entrar al parc per iniciar la visita.

El bomber que ens va rebre es deia David.

Vam fer dos grups.

Ens van ensenyar el parc per dins, era una casa! A la primera sala hi havia un bomber que estava pendent del telèfon. Després vam veure el menjador amb sofàs i una televisió de 65 polzades!

A la cuina hi havia dos bombers arreglant el rentavaixella i per acabar ens van ensenyar els llits.

Després ens van deixar emprovar els uniformes.

Els bombers tenen al casc dos protectors, el primer és pels ulls i el segon per la cara. Els pantalons estan units a les botes perquè sigui més ràpid posar-se'ls i tant la jaqueta com els pantalons són molt gruixuts i pesen perquè estan fets d'un material ignífug.

Vam veure els camions i les eines per apagar foc o ajudar en els accidents greus.

També ens van deixar pujar als camions i ens van donar tombs amb la sirena posada.

Per acabar vam veure dos vídeos.

ENS VA ENCANTAR!!!!!